КОМУНІКАЦІЇ ПРИ ЕКСПОРТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ У В2В ТА В2С СЕКТОРАХ ПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ

Анотація

Метою дослідження є ознайомлення з чинниками що сприяють експорту продукції з країни, процесами підготовки виробників харчової продукції до експорту та продажами в секторах В2В та В2С, різницею між ними та необхідними маркетинговими заходим для різних секторів. В процесі аналізу було виявлено товарні позиції харчових продуктів що найбільше експортувались в 2019 році. Дослідження було проведене за методикою збору наукової інформації про маркетингові комунікації в В2В та В2С секторах, їх порівняння та аналізу. В процесі дослідження було досліджено мотиви виробників харчових продуктів що спонукають їх до експорту, необхідні для експорту кроки та процедури, різні типи співпраці з іноземними та внутрішніми покупця та різницю між ними. А також різницю між співпрацею з покупцями з сектору Бізнес до Бізнесу та Бізнес до Споживача. Означено необхідність постійної комунікації з обома секторами та доцільність використання інтернет ресурсів для забезпечення якісної комунікації. Досліджено різницю в маркетингових комунікаціях в вищезгаданих секторах, та особливості вибору кожного з потенційних клієнтів. В статті також описано розбіжності у роботі та маркетингових комунікаціях в секторах Бізнес до Бізнесу та Бізнес до Споживача. Надані у статті рекомендації сприяють ознайомленню виробників харчових продуктів з процедурою експорту харчових продуктів, необхідною підготовкою підприємств до експорту та взаємодії з різними типами клієнтів. Стаття також включає в себе ключові чинники що спонукають представників обох секторів до покупки та потенційні ризики у роботі з ними для виробників харчових продуктів. Надано рекомендації для виробників харчових продуктів з документації та сертифікації продукції та підприємства необхідних для початку експорту та пошуку потенційних клієнтів в іншій країні.

Статистика завантажень

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Dukhnytskyi B. V. (2019) Potentsial rozvytku ahroprodovolchoho rynku Ukrainy. [Potential of agro-food market development in Ukraine]. Ekonomika APK.. № 11. [in Ukrainian].
Trade map, URL: https://www.trademap.org/Index.aspx [in English]
Navarro, A., Rondán, F. J., & Acedo, F. J. (2013). The importance of an export-oriented culture for export performance. European Journal of International Management. 7 (3). [in English]
Povolná, L. (2017). Marketing Communications on B2B Markets. - Conference Proceedings of 13th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, Tomas Bata University in Zlín, Czech Republic, April 26. P. 6 –20 [in English]
McDonald, M. (2016), “Marketing in B2B organisations: as it is; as it should be – a commentary for change”, Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 31 No. 8, P. 961-970. [in English]
Alan Zimmerman and Jim Blythe, (2013) Business to Business Marketing Management. A Global Perspective. P. 5–11 [in English]
Réklaitis Kestutis, and Lina Pileliené. (2019). Principle Differences between B2B and B2C Marketing Communication Processes. Management of Organizations: Systematic Research 81: P 73–86. [in English]
Malinowska, M. (2013). Marketing Communications Effectiveness in Poland – Lessons from the Business in Information Society. The Central European Journal of Social Sciences and Humanities. Vol. 150, P. 133–143 [in English]
Camilleri, M. A. (2018). Integrated Marketing Communications. In Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product. – Cham, Switzerland: Springer Nature, pp. 85–103 [in English]
Duralia, O. (2018). Integrated Marketing Communication and its Impact on Consumer Behavior. Studies in Business and Economics. Vol. 13, Issue 2, P. 92–102. doi:10.2478/sbe-2018-0022. [in English]
Kitchen, P. J. (2017). Integrated Marketing Communications. Evolution, Current Status, Future Developments. European Journal of Marketing. Vol. 51, Issue 3, P. 394–405. doi:10.1108/EJM-06-2016-0362. [in English]
Kumar, V., Raheja, G. (2012). Business to Business (B2B) and Business to Consumer (B2C) Management. International Journal of Computers & Technology. Vol. 3, No. 3, P. 447–451. [in English]
Owen, R., Humphrey, P. (2010). The Structure of Online Marketing Communication Channels. Journal of Management and Marketing Research. Vol. 2, P. 1–10. [in English]
Saha, S. K., Hossain, M. Sh., Islam, A., Rodela, R. S. (2014). A Comparative Study on B2B Vs. B2C Based on Asia Pacific Region. International Journal of Scientific & Technology Research. Vol. 3, Issue 9, P. 294–298 [in English]
Rehman, U. Sh., Ibrahim, M. S. (2011). Integrated Marketing Communication and Promotion. Journal of Arts, Science & Commerce. Vol. 2, Issue 4, P. 1–5 [in English]
Murton Beets, L., Handley, A. (2019). B2C Content Marketing. Internet access: , [accessed July 13, 2019]. [in English]
Todorova, G. (2015). Marketing Communication Mix. Trakia Journal of Sciences. Vol. 13, Suppl. 1, P. 368–374. doi:10.15547/tjs.2015.s.01.063. [in English]
Key, Th. M., Czaplewski, A. J. (2017). Upstream Social Marketing Strategy: An Integrated Marketing Communications Approach. Business Horizons. Vol. 60, Issue 3, P. 325–333. doi:10.1016/j.bushor.2017.01.006 [in English]
Kim, K. H., Kumar, V. (2018). The Relative Influence of Economic and Relational Direct Marketing Communications on Buying Behavior in Business-to-Business Markets. Journal of Marketing Research. Vol. 55, No. 1, P. 48–68. doi:10.1509/jmr.16.0283. [in English]

Переглядів анотації: 11
Завантажень PDF: 12
Опубліковано
2020-12-23