ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ЯК СУЧАСНОГО ЗАСОБУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  • Valeriia Loiko доктор економічних наук, доцент, професор кафедри фінансів та економіки, Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна http://orcid.org/0000-0003-3248-1585
  • Yelyzaveta Loiko здобувач ступеня бакалавр Університету економіки та права «КРОК» м. Київ, Україна http://orcid.org/0000-0003-3266-8286
Ключові слова: інтернет-маркетинг; інструменти; таргетирована реклама; створення; налаштування; промислове підприємство; соціальні мережі; Facebook; Instagram; LinkedIn; бюджет; оптимізація.

Анотація

У статті розглянуто питання застосування інструментів Інтернет-маркетингу як сучасного засобу рекламної діяльності підприємства. Проведено аналіз кількості користувачів соціальних мереж, яких в Україні є більше, ніж 19 млн. осіб. Найбільш популярною мережею серед українців є Facebook, ним користується 13 млн. користувачів. Друге місце по популярності займає Instagram, аудиторія якого складає  11 млн. користувачів. И трете місце займає LinkedIn з аудиторією 2,9 млн. користувачів. У статті запропоновано  метод залучення нових потенційних клієнтів промислового підприємства за рахунок створення та налаштування реклами у соціальних мережах та використання інструменту Інтернет-маркетингу – SMM (Social Media Marketing). Запропоновано налаштувати та використовувати протягом 30 днів  таргетировану рекламу у Facebook. Facebook є найбільш популярною соціальною мережею для українських користувачів.  Розроблено наступний алгоритм налаштування  та запуск таргетированой реклами у Facebook, у якому виділено наступні етапи створення та налаштування реклами. Перший етап: обрання цілей рекламної компанії. Запропоновано обрати інструмент «Трафік». Другий етап: оптимізація бюджету кампанії. Запропоновано обрати бюджет у розмірі 840 грн на день (еквівалент 30$). Третій етап: назва компанії та місце, куди буде йти трафік. Це сайт, а саме, сторінка на сайті, де люди можуть приєднатися до розробленого комьюніті. Четвертий етап: встановлення рамок для бюджетної компанії. Встановлюється вручну за домовленістю із замовником реклами. П’ятий етап: налаштування аудиторії. Обрання регіону, у якому буде відображатися реклама. Обрання віку, статі та детального таргетингу. Шостий етап: оформлення реклами для показу. На цьому кроці доцільно обрати платформи та оформити кінцевий вид реклами. Розроблений алгоритм налаштування  та запуску таргетированой реклами у Facebook сфокусований на максимальне інформування зацікавленої аудиторії покупців, що дозволить збільшити обсяги продажів продукції підприємства. Рекламна компанія розрахована на 30 днів з бюджетом у 28 000 грн. Розрахована на чоловіків та жінок віком від 18 років до 65+. Як показує досвід маркетингової фірми, такий вид реалізації рекламної кампанії виробничого підприємства є найбільш ефективним.

Статистика завантажень

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1.Azoyan, A.A., & Loiko, Ye.M. (2019), Features of business promotion on social networks on the example of Instagram. State, regions, entrepreneurship: information, socio-legal, socio-economic aspects of development: materials of the international conference (November 21-22, 2019). Kyiv, 165-167 [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
2. Wertheim K., & Fenwick. J. (2010). Digital marketing. How to increase sales through social networks, blogs, wikis, mobile phones and other modern technologies. Per. with English M.: Alpina Publisher, 2010, 384. [Accessed 20 Mar. 2020]. (in English).
3. Gritsenko, S.I. (2016). Digital marketing is a new paradigm for the development of educational clusters in the context of globalization. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy, 1 (30), [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
4. Krasovskaya, O.Yu. (2018). Internet marketing as a modern communication tool of the enterprise. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi, 1(63), [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
5. Kalina, I.I. (2019).Innovative marketing tools in the digital age. Biznes-navihator, 6.1-1 (56), [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
6. Lyashenko, G.P., & Motkalyuk, R.V. (2013). Internet marketing and its tools. Naukovyi visnyk natsionalnoho universytetu DPS Ukrainy, 3(62), [Accessed 15 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
7. Oklander, M.A., & Romanenko, O.O. (2015) Specific differences between digital marketing and Internet marketing. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut», 12, [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
8. Pleskach, V.L. (2004). E-business technologies: monograph. Kyiv, KNEU, 223 [Accessed 22 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
9. Ruban, V.V. (2017). Digital marketing: the role and features of use. Ekonomichnyi visnyk Zaporizkoi derzhavnoi inzhenernoi akademii, 2(08), [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
10. Tertychny, O.O. (2017). Features of Internet marketing. Ekonomika ta suspilstvo, 12, [Accessed 27 Mar. 2020]. (in Ukrainian).
11. Yatsyuk, D.V. (2015). Digital marketing: the future of marketing communications in branding. Investytsii: praktyka ta dosvid, 7, [Accessed 25 Mar. 2020]. (in Ukrainian).

Переглядів анотації: 41
Завантажень PDF: 32
Опубліковано
2020-04-03